Friday 23 March 2012

Ariffbillah Habbatus Sauda - Badan Sihat Akal Kuat

Ariffbillah Habbatus Sauda - Badan Sihat Akal Kuat


Rakan Niaga di perlukan maklumat lanjut hubungi saya 013-7247811
Harga Pasaran (seunit)
Harga( RM ) 36.00
Harga Borong
QTY Harga( RM )
10-35 32.40 (10.00%)
36-200 30.60 (15.00%)
harga belum termasuk kos hantar ..tapi beli banyak kos hantar akan murah

Ariffbillah Habbatus Sauda - Ikhtiar penghindar/penawar sihir. Dari 100% Habbatussauda Syiria di dalam softgel yg halal. Sakit kepala cari Panadol, Terkena Sihir, Cari Ariffbillah Capsule ... InsyaAllah. Jika di amalkan pemakanan secara tetap pengguna bakal mendapat Pemulihan tenaga. Badan sihat, Akal kuat. Boleh juga dicampurkan ke dalam masakan agar dapat dinikmati seluruh keluarga.
Bagus untuk ...ibu yang menyusukan anak. Susu lebih berkualiti untuk bayi.

Fungsi unik hanya dari Ariffbillah adalah ANTI SIHIR.

Isi kandungan 60 biji
Cara makan : 2 biji pagi, 2 biji petang


Antara kelebihan Ariffbillah Habbatus Sauda?

1.Membantu dalam mengeluarkan Asid Urik dalam badan.
2.Mengelakkan dari terkena penyakit gout.
3.Membantu menyembuhkan selsema.
4.Meredakan dan merendahkan tekanan darah tinggi.
5.Mengurangkan alahan atau alergi kepada sesuatu jenis makanan atau minuman atau sebaliknya.
6.Melancarkan pengeluaran susu khususnya kepada kaum ibu.
7.Meningkatkan sistem imunisasi badan.
8.Membantu merawat penyakit kencing manis.
9.Merawat penyakit dan gejala cirit birit.
10.Melindungi tubuh badan daripada penyakit barah.
11.Meningkatkan tenaga dan kecergasan anda seharian.
12.Mengelakkan penyakit batu pundi hempedu.
13.Merawat penyakit lenguh-lenguh badan atau sakit-sakit sendi.
14.Uniknya,ia juga adalah solusi buat mereka yang mengalami gangguan sihir dan ilmu hitam.

semoga usaha dan doa kita Allah kurniakan kita badan yang sihat
setiap penyakit ada ubatnya,maka apabila telah diperoleh ubat bagi penyakit tersebut,nescaya akan sembuh dengan izin Allah Azzawajalla.(hadis Riwayat Muslim daripada Jabir r.a)

harga rm36.00 termasuk kos htr RM42.00 (Semenanjung) beli 2 botol termasuk kos hantar RM80.00..berminat blh order dgn saya....pm inbox.....insyaallah semoga dgn usaha dan doa kita allah bagi kita sihat..
Cara bayaran bank in dalam akaun bank saya kemudian saya orderkan htr terus ke rumah sila beri no pone tuan/puan untuk saya sms no akaun bank saya ....no saya 013-7247811


Untuk keterangan lanjut  boleh hubungi saya 013-7247811 atau email saya mozmamarketing@yahoo.com




Buku - Buku ILMIAH - http://buku-bukuilmiah.blogspot.com/
Tafsir al-quran perkata -  http://bit.ly/ynhnn6                
Pen digital al-quran rm250.00 - http://bit.ly/toPxNi                  
Quran syamil Miracle 22 in 1 - http://bit.ly/zHNG6D
KEDAI BUKU ON LINE  -  http://bit.ly/A3ju5n



No comments:

Post a Comment